Min blogg =P

Hejsan Idag var jag i stallet o träffade hästarna o aa! Vi hade tårtbaketävling det var jätte kul :) Man skulle göra en tårta och min grupp vi gjorde en brölopps tårta med godis , grädde , hallon med grädde som vi vispade den såg inte god ut men det var JÄTTE god :D Jag smakade bara av våran vet inte varför :o :/ Sen Älskar jag alla hästar där nere i stallet <33 puss på er!                                                    

                                                           Mer info kommer i morrn :P

Kommentarer
Postat av: Li

Jag åt av eran tårta och den var smaskens haha ;)

2009-01-02 @ 21:08:56
Postat av: Anonym

Jag åt av eran tårta och den var smaskens haha ;)

2009-01-02 @ 21:09:54
Postat av: Anonym

vilket stall var det? :)

2009-09-05 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0